PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

Les dates per fer la preinscripció són del 6 al 20 de març.

En el procés de preinscripció, la sol·licitud de preinscripció és electrònica i es pot fer des de qualsevol ordinador, tauleta o mòbil connectats a Internet, accedint al web preinscripcio.gencat.cat.

Us haureu d'identificar amb certificat digital, dni electrònic, amb el sistema clave o amb l'idCAT mòbil.

Per tant, ni s'enviarà ni es portarà la documentació a l'escola.

Cal preveure que caldrà adjuntar la documentació escanejada o fotografiada (digitalitzada).

Us facilitem el calendari d'infantil i el de primària,  el barem (puntuació) i la documentació que cal adjuntar.

Per ajudar-vos us adjuntem aquestes píndoles múltimedia, amb vídeos i podcasts que us serviran per aclarir dubtes en els moments clau del procés.

Les consultes sobre la preinscripció les podeu fer per aquestes 2 vies de contacte:

Telèfon: 973208289

Correu electrònic: c5008777@xtec.cat

SOL·LICITUD PREINSCRIPCIÓ

Infantil (3-6 anys)

Fes la teva sol·licitud aquí (enllaç directe)

Primària (6-12 anys)

Fes la teva sol·licitud aquí (enllaç directe)

OFERTA DEFINITIVA DE PLACES

Nº de desempat: ---