ESCOLTA'M

El Projecte Escolta’m és un projecte senzill. Parteix de quelcom tan necessari i quotidià com escoltar. Vivim en un món accelerat, els esdeveniments passen amb molta velocitat, hi ha molta facilitat de rebre informació i comunicar-se.

El Projecte Escolta’m vol promoure l’escolta activa del docent envers tots i cadascun dels seus infants. Escoltar és imprescindible per poder tenir eines d’anàlisi i fer un acompanyament adequat de tots i cadascun dels infants.

L'Escolta'm és un espai per gaudir de la conversa en petit grup. En gaudeixen tots els nens i nenes, des dels més petits fins als més grans, hi van de tres en tres amb el tutor/a, el qual és un referent que dóna seguretat i ajuda a enfortir el vincle amb i entre els infants.

Web del Projecte